Методичний кабінет міського
відділу освіти
Методичне об'єднання вчителів перших класів
Керівник: вчитель вищої
категорії,
старший вчитель Баранова
В.О.
2015-2016н.р.
м.Токмак
Вступ
МО вчителів перших класів та вихователів групи подовженого
дня працює над розв'язанням освітніх завдань та виховання учнів у сучасних
умовах.
У 2015-2016н. р. методичне об'єднання учителів перших
класів та вихователів групи подовженого дня спрямує свою роботу
на:
·
удосконалення уроку як
основної форми навчально-виховної роботи;
·
пошуки різноманітних форм
занять для розвитку пізнавальних потреб, здібностей, нахилів учнів,
·
використання інноваційних технологій, як під
час навчально-виховного процесу так і в позакласній роботі;
·
впровадження у практику
сучасного педагогічного досвіду.
Методичну роботу побудовано
на основі системного підходу та принципів неперервної освіти педагогічних працівників,
на діагностичній основі, глибокому вивченні та аналізі результативності
навчально-виховного процесу і рівня вихованості учнів, рівня професійної
підготовки педагогів та вихователя.
Члени МО активно
впроваджують у свою
роботу нові методики навчання,
зокрема проводили уроки з використанням мультимедійної дошки, комп’ютерів .
На засіданнях МО систематично проводились обговорення
новинок методичної літератури.
Учителі МО взаємовідвідували уроки
та позакласні заходи своїх колег.
Вчителі приймали
активну участь у вчительському
фестивалі «Розумний урок»
Багато
часу вчителі приділяли роботі з
обдарованими дітьми .
Учителі
початкової школи висвітлювали свою роботу( електронні презентації, розробки
уроків та позакласні заходи, робота з батьками) на сторінках шкільного веб сайту.
Аналіз роботи
свідчить, що за минулий навчальний рік значно підвищився науково-теоретичний та
методичний рівень викладання навчальних предметів, посилилась увага до виховної
та розвивальної функції навчання, до пошуків його ефективних форм і методів
проведення.
Робота педагогів
повинна зосереджуватися на:
·
інтенсивній мовній
практиці учнів (усній
і писемній);
·
на подоланні розриву між
теорією та практикою у навчанні мови;
·
на формуванні читацьких
навичок та інтересу до вивчення художньої
літератури.
Проблеми, над якими працюємо:
·
«Використання інноваційних
технологій у початковій школі, як засіб розвитку творчих здібностей».
Методичне об'єднання
ставить такі основні завдання на 2015-2016 н. р.
1.
Спрямувати роботу на
забезпечення високого рівня викладання, формування в учнів практичних умінь і
навичок.
2. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках, творчо ставитися до кожного
уроку, впроваджуючи в практику досягнення педагогічної науки.
3. Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології
та інновації.
4.
Регулярно проводити огляд
новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань.
5. Розвивати в учнів самостійного критичного та креативного мислення, навичок інтерактивного здобування
знань.
6. Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями і з учнями, які не
встигають.
7. Використовуючи різні засоби, форми і
методи навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і
традицій свого народу, інших народів
світу.
Науково-методична
проблема, над якою працюватиме міське методичне об*єднання:
Оновлення ролі учителя як компетентного висококваліфікованого фахівця,
що володіє арсеналом інноваційних
технологій.
«Високий професіоналізм – творчість що стала професією»
( Л. Гінзбург)
Характеристика
педагогічних кадрів учителів початкової школи та вихователя групи подовженого
дня. Самоосвітня робота членів МО. Підвищення кваліфікації.
|
Вихователі
ГПД
1
|
Лапченко Людмила Миколаївна
|
47
|
НПУ
|
2009
|
2010
|
Розвиток індивідуальних талантів і
здібностей учнів
|
2
|
Макаренко Олена В’ячеславівна
|
-----
|
БДПУ
|
2013
|
-----
|
Розвиток пізнавальної активності учнів
|
Підвищення
кваліфікації, вивчення і використання в практиці роботи вчителів сучасних
досягнень психолого-педагогічної науки і перспективного педагогічного досвіду
№ з/п
|
Заходи
|
Термін
|
Відповідальний
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Виявити ефективний педагогічний досвід учителів МО на
основі:
·
аналізу рейтингів
навчальних
досягнень учнів;
·
відвідування уроків;
·
анкетування батьків
·
моніторинг знань і вмінь
учнів
|
Грудень-березень
|
||
2
|
Провести опитування вчителів щодо їх нахилу до інноваційної
діяльності
|
Листопад
|
Психологічна служба
|
|
3
|
Залучати учителів МО до співробітництва з
видавництвами
|
Протягом року
|
||
4
|
Вивчити та узагальнити ефективний
педагогічний досвід учителів
|
Березень
|
||
5
|
У
процесі взаємовідвідування
уроків вивчати і впроваджувати в
практику елементи перспективного
досвіду
членів МО
|
Протягом року
|
||
6
|
Продовжити
роботу педмайстерні
|
Протягом року
|
||
7
|
Розробити і впровадити в
навчально-педагогічну практику уроки
з використанням інноваційних методів,
мультимедійних технологій
|
Протягом року
|
Графік
проведення відкритих уроків
№
з/п
|
ПІБ учителя
|
Клас
|
Предмет
|
Дата проведення
|
1.
|
Морозова
Тетяна
Анатоліївна.
|
1
|
Основи
здоров*я
|
15.12.15
|
2
|
Кумова Тетяна
Іванівна
|
1
|
природознавство
|
10.03.16
|
3
|
Лагута Раїса
Миколаївна
|
Майстер-клас
|
Математика
|
16.04.16
|
Теми засідань МО
І засідання
Вересень
№ з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1
|
Аналіз роботи методичного об'єднання за минулий
навчальний рік
|
Чаговець
Л.В.
|
2
|
Аналіз програм початкової школи, опрацювання пояснювальних
записок.
|
Рекуненко І.В..
|
3
|
Огляд новин методичної літератури, що порушують
розглянуті проблеми
|
Члени
МО
|
4
|
Затвердження
плану роботи методичного об'єднання на 2013 -2014 н. р.
|
Члени
МО
|
5
|
Основні критерії оцінювання знань учнів.
Рекомендації до Першого уроку.
|
Баранова
В.О.
|
Робота між засіданнями:
1.
Робота над
Державним стандартом.
2.
Опрацювати
методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу з
коментарем провідних фахівців. (Методичний посібник. Видавництво « Ранок»,2015)
3.
II засідання
Жовтень
№ з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1
|
Виступ з теми «Педагогічні технології в початковій
школі»
|
Аркавенко
Т.М.
|
2
|
Удосконалення
мовленнєвого розвитку молодших школярів.
|
Члени
МО
|
3
|
Громадянське виховання на уроках зв. мовлення.
|
Антипенко
О.Д.
|
4
|
Тестування
по темі «Педагогічні технології в початковій школі»
|
Баранова
В.О.
|
5
|
Експрес
інформація за новинками психолого-педагогічної літератури.
|
Лагута
Р.М.
|
6
|
Основні
моменти роботи ГПД.
домашніх
завдань;
|
Мартинюк
Т.І.
|
7
|
Обговорення плану
проведення наступного засідання
|
Члени МО
|
Робота
між засіданнями
|
||
1
2
3
|
Опрацювання
вчителями методичного посібника Савченко О.Я. «Уміння вчитися – ключова
компетентність молодшого школяра».
Надати
методичну допомогу молодим спеціалістам.(Вихователям ГПД)
Опрацювання
методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів ЗНЗ.(
Лист МОН від 21.09.2015 №2/2-14-1907-15)
|
III
засідання
Січень
№ з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1
|
Виступ
з даної теми «Створення ситуацій успіху»
|
Морозова
Т.А.
|
2
|
Відвідування
та обговорення відкритих уроків Морозової Т.А. та Кумової Т.І.
|
|
3
|
Прийоми оцінювання знань
першокласників.
|
.Недоступ
Л.В.
|
4
|
Про
шляхи підвищення орфографічної грамотності учнів.
(Творчий обмін досвідом)
|
Члени
МО
|
Робота
між засіданнями
|
||
1
|
Підготувати
кліпи фізхвилинок.
|
Члени МО
|
2
3
|
Розробити тестові
завдання для моніторингу навченості першокласників.
Ознайомлення з методичними
рекомендаціями,наявними в методичному кабінеті (опрацювання питань
самоаналізу уроку, вимог до сучасного уроку,рекомендації роботи ГПД)
|
Члени МО
|
IV
засідання
Березень
№ з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1
|
Виступ
з даної теми «Використання дослідницьких методів у ГПД як дієвий спосіб
забезпечення творчого розвитку особистості.»
|
Лапченко
Л.М.
|
2
|
||
3
|
Моніторинг навченості учнів 1 класу та психолого-педагогічний
аналіз сформованості їх класного колективу
|
Психолог
|
4
|
Формування
здоров*язберігальної компетенції учнів.
Обмін
фіз.-ми.
|
Кумова
Т.І.
|
Робота
між засіданнями
|
||
1
2
3
|
Підготуватись до
звіту про виконання
програм
|
Члени МО
Члени МО
|
Провести моніторинг техніки читання.
Відвідування майстер-класу в НВК№12
Лагути Р.М.
|
V засідання
Травень
№
з/п
|
Зміст
|
Відпові-
дальні
|
1
|
Обмін думками,
досвідом на тему : «Зв'язок між дошкільною та початковою освітою»
|
Чаговець
Л.В.
|
2
|
Педагогічні
посиденьки. Підсумки роботи ММО в поточному році.
|
|
3
|
Наслідки
перевірки техніки читання
учнів 1 класів(за результатами шк. моніторингів)
|
Сачко
Н.Й.
|
4
|
Огляд
новин методичної літератури з теми
«Підвищення техніки читання молодших школярів»
|
Поліщук
Е.М.
|
Робота між засіданнями
|
||
1
2
|
Подати рекомендації щодо роботи ММО на наступний
навчальний рік.
|
Члени МО
|
ЗАСІДАННЯ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
ПЕРШИХ КЛАСІВ 27 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ
1. Вивчення і аналіз навчальних програм,
підручників, інструкцій та рекомендацій МОНУ, методичного кабінет
2. Діагностування педагогів з питань
навчання і виховання з метою визначення напрямків діяльності.
3. Обговорення актуальних питань навчання і
виховання.
4. Вивчення досвіду колег інших шкіл міста
вході відвідування відкритих уроків, співпраці у семінарах, творчих та
динамічних групах. Впрвадження його в практику роботи.
5. Аналіз уроків, виховних заходів,
результатів конкурсів.
6. Участь вчителів у місячниках, декадах
передового педагогічного досвіду.
7. Участь у різних педагогічних конкурсах.
8. Ознайомлення з новинками
психолого-педагогічної та методичної літератури, фаховими періодичними
виданнями.
Напрямки роботи :
- вивчення і впровадження передового досвіду, нових технологій навчання;
-
узагальнення досвіду роботи педагогів
ММО;
-
проведення відкритих уроків,
Майстер-класів;
-
робота із самоосвіти вчителів;
-
підвищення кваліфікації педагогів;
-
робота з обдарованими учнями;
-
використання інтерактивної дошки,
впровадження інформаційно-комп*ютерних технологій.
Комментариев нет:
Отправить комментарий