среда, 27 января 2016 г.

План роботи. Методичне об'єднання вчителів перших класів


Методичний кабінет міського відділу освіти






Методичне об'єднання вчителів перших класів


Керівник: вчитель вищої категорії,
старший вчитель Баранова В.О.










                                         2015-2016н.р.
м.Токмак


Вступ
МО вчителів перших класів та вихователів групи подовже­ного дня працює над розв'язанням освітніх завдань та виховання учнів у сучасних умовах.
У 2015-2016н. р. методичне об'єднання учителів перших класів та вихователів групи подовженого дня спрямує свою  роботу  на:
·        удосконалення уроку як основної форми навчально-виховної роботи;
·        пошуки різноманітних форм занять для розвитку пізна­вальних потреб, здібностей, нахилів учнів,
·         використання інноваційних технологій, як під час навчально-виховного процесу так і в позакласній роботі;
·        впровадження у практику сучасного педагогічного досві­ду.
Методичну роботу побудовано на основі системного підходу та принципів неперервної освіти педагогічних працівників, на діагностичній основі, глибокому вивченні та аналізі результа­тивності навчально-виховного процесу і рівня вихованості учнів, рівня професійної підготовки педагогів та вихователя.
Члени   МО   активно   впроваджують   у   свою   роботу   нові методики   навчання,   зокрема  проводили  уроки з використанням  мультиме­дійної дошки, комп’ютерів .
На засіданнях МО систематично проводились обговорення новинок методичної літератури.
Учителі МО  взаємовідвідували  уроки  та позакласні заходи своїх  колег.
 Вчителі приймали активну участь у  вчительському фестивалі  «Розумний урок»
  Багато часу вчителі  приділяли роботі з обдарованими дітьми .
            Учителі початкової школи висвітлювали свою роботу( електронні презентації, розробки уроків та позакласні заходи, робота з батьками) на сторінках шкільного   веб сайту.
Аналіз роботи свідчить, що за минулий навчальний рік значно підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання навчальних предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуків його ефективних форм і методів проведення.  
  Робота   педагогів   повинна   зосереджуватися   на:
·        інтенсивній   мовній   практиці   учнів   (усній   і   писемній);
·        на подоланні розриву між теорією та практикою у навчанні мови;
·        на формуванні читацьких навичок та інтересу до вивчення художньої  літератури.
Проблеми, над якими працюємо:
·   «Використання інноваційних технологій у початковій школі, як засіб розвитку творчих здібностей».





Методичне об'єднання ставить такі основні завдання на 2015-2016 н. р.
1.    Спрямувати роботу на забезпечення високого рівня ви­кладання, формування в учнів практичних умінь і нави­чок.
2.    Удосконалювати форми і методи роботи на уроках, творчо ставитися до кожного уроку, впроваджуючи в практику до­сягнення педагогічної науки.
3.    Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні   технології   та  інновації.
4.    Регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань.
5.    Розвивати в учнів самостійного критичного та креативного  мислення, навичок інтерактивного здобування знань.
6.    Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями і з учнями, які не встигають.
7.     Використовуючи різні засоби, форми і методи навчання, ви­ховувати в учнів любов до рідної мови, повагу до культури і традицій свого народу,   інших народів світу.














Науково-методична проблема, над якою працюватиме міське методичне об*єднання:


Оновлення ролі учителя як компетентного висококваліфікованого фахівця, що  володіє арсеналом інноваційних технологій.


                                      «Високий професіоналізм  – творчість що стала професією»

                                                                                                                             ( Л. Гінзбург)






Характеристика педагогічних кадрів учителів початкової школи та вихователя групи подовженого дня. Самоосвітня робота членів МО. Підвищення кваліфікації.

ПІБ
Пед. стаж
Освіта. категорія
Курси
Атестація
Питання, над якими працювали члени МО
1
Аркавенко Тетяна
Михайлівна
33
БДПІ
вища
2012.
2013.
формування .мовленнєвої компетентності учнів»
2
Антипенко Олена
Дмитрівна
21
МДПІ.
Вища

2013
2013
Використання національних традицій в навчанні та вихованні
3
Баранова Вікторія
Олександрівна
30
БДПІ
вища
2010
2013
висока компетентність вчителя у формуванні творчого мислення учнів поч..кл”.
4
Єрмакова Олена
Миколаївна
28
БДПІ
вища
2014
2014
Формування комунікативної компетентності учнів
5
Лагута Раїса
Миколаївна
36
БДПІ
вища

2011
2011
Активізація пізнавальної діяльності мол.шк.
6
Морозова Тетяна
Анатолівна
31
БДПІ
2015
2015
Формування свідомого ставлення до свого здоровя в учнів початкових класів
7
Недоступ Любов
Володимирівна
42
Красноармійське пед. училище
2012
2014
Розвиток мови та мовленнєвої діяльності учнів
8
Сачко Ніна
Йосипівна
50
Верхнє-хортицьке
Пед.. училище
Сер.спец.
2013
2009

9
Соколова Інна
Миколаївна
29
БДПІ
вища
2013
2010
Компетентісно-діяльністний підхід до навчання через впровадження інноваційних технологій
10
Чаговець Лариса
Володимирівна
42
БДПІ
вища
2009
2012
Компетентністно - діяльністний підхід до навчання через впровадження інноваційних технологій



11


Вольвач Олександра
Анатоліївна

31

БДПІ
вища

2011

2011

Групова та парна робота на уроках в поч.. кл.
12
Кумова Тетяна
Іванівна
18
БДПІ
вища
2011
2010
Формування національної свідомості молодших школярів на уроках та в позаурочний стаж
13
Поліщук Еліна
Миколаївна
33
БДПІ

1 кат.
2011
2012
Дидактична гра, як засіб розвитку мол.шк. у процесі навчання та виховання
14
Зерниченко Анастасія Володимирівна

---
БДПІ

-----

------
Інформаційно – комунікаційні технології на сучасному уроці в початковій школі

                                                          
Вихователі ГПД

1
Лапченко Людмила Миколаївна
47
НПУ
2009
2010
Розвиток індивідуальних талантів і здібностей учнів
2
Макаренко Олена Вячеславівна
-----
БДПУ
2013
-----
Розвиток пізнавальної активності учнів














 Підвищення кваліфікації, вивчення і використання в прак­тиці роботи вчителів сучасних досягнень психолого-педагогічної науки і перспективного педагогічного досвіду
№ з/п
Заходи
Термін
Відпо­відаль­ний
Відміт­ка про вико­нання
1
Виявити ефективний педагогіч­ний досвід учителів МО на основі:
·        аналізу рейтингів навчальних
досягнень учнів;
·        відвідування уроків;
·        анкетування батьків
·        моніторинг знань і вмінь учнів
Грудень-березень


2
Провести опитування   вчителів щодо їх нахилу до інноваційної діяльності
Листопад
Психо­логічна служба

3
Залучати учителів МО до спів­робітництва з видавництвами
Протягом року


4
Вивчити та узагальнити ефек­тивний педагогічний досвід учи­телів
Березень


5
У  процесі   взаємовідвідування уроків вивчати і впроваджувати в   практику елементи перспек­тивного   досвіду





членів МО
Протягом року


6
Продовжити роботу педмайстерні
Протягом року


7
Розробити і впровадити в навчально-педагогічну прак­тику  уроки з   використанням інноваційних   методів,   мульти­медійних технологій
Протягом року



      



 Графік проведення відкритих уроків

з/п
ПІБ учителя
Клас
Предмет
Дата проведення
1.
Морозова Тетяна
Анатоліївна.
1
Основи здоров*я

15.12.15

2
Кумова Тетяна Іванівна
1
природознавство
10.03.16
3
Лагута Раїса Миколаївна
Майстер-клас
Математика

16.04.16
         








                        Теми засідань МО
                                                     І засідання
     Вересень

№ з/п
Зміст
Відпові­дальні
1
Аналіз роботи методичного об'єднання за минулий навчальний   рік
Чаговець Л.В.
2
Аналіз програм початкової школи, опрацювання по­яснювальних записок.
Рекуненко І.В..
3
Огляд новин методичної літератури, що порушують розглянуті проблеми
Члени МО
4
Затвердження   плану   роботи   методичного об'єднання на 2013 -2014 н. р.
Члени МО
5
Основні критерії оцінювання знань учнів.
Рекомендації до Першого уроку.



Баранова В.О.

Робота між засіданнями:
1.      Робота над Державним стандартом.
2.      Опрацювати методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу з коментарем провідних фахівців. (Методичний посібник. Видавництво « Ранок»,2015)
3.       


                                      




II засідання
                                       Жовтень
№ з/п
Зміст
Відпові­дальні
1
Виступ  з теми «Педагогічні технології в початковій школі»
Аркавенко Т.М.
2
Удосконалення мовленнєвого розвитку молодших школярів.


Члени МО
3
Громадянське виховання на уроках зв. мовлення.
Антипенко О.Д.
4
Тестування по темі «Педагогічні технології в початковій школі»
Баранова В.О.
5
Експрес інформація за новинками психолого-педагогічної літератури.
Лагута Р.М.
6
Основні моменти роботи ГПД.



домашніх зав­дань;
Мартинюк Т.І.
7
Обговорення  плану   проведення наступного засідання
Члени МО
Робота між засіданнями

1

2

3
Опрацювання вчителями методичного посібника Савченко О.Я. «Уміння вчитися – ключова компетентність молодшого школяра».
Надати методичну допомогу молодим спеціалістам.(Вихователям ГПД)
Опрацювання методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів ЗНЗ.( Лист МОН від 21.09.2015 №2/2-14-1907-15)



                            

III засідання
Січень
№ з/п
Зміст
Відпові­дальні
1
Виступ з даної теми «Створення ситуацій успіху»
Морозова Т.А.
2
Відвідування та обговорення  відкритих  уроків Морозової Т.А. та Кумової Т.І.

3
Прийоми оцінювання знань першокласників.
.Недоступ Л.В.
4
Про  шляхи  підвищення  орфографічної  грамот­ності  учнів.   (Творчий   обмін   досвідом)
Члени МО



Робота між засіданнями

1
Підготувати кліпи фізхвилинок.
Члени МО
2

3
Розробити   тестові   завдання   для   моніторингу навченості першокласників.
Ознайомлення з методичними рекомендаціями,наявними в методичному кабінеті (опрацювання питань самоаналізу уроку, вимог до сучасного уроку,рекомендації роботи ГПД)
Члени МО


                                  












IV засідання
Березень
№ з/п
Зміст
Відпові­дальні
1
Виступ з даної теми «Використання дослідницьких методів у ГПД як дієвий спосіб забезпечення творчого розвитку особистості.»
Лапченко Л.М.
2


3
Моніторинг навченості учнів 1 класу та психолого-педагогічний аналіз сформованості їх класного колективу
Психолог
4
Формування здоров*язберігальної компетенції учнів.
Обмін фіз.-ми.
Кумова Т.І.
Робота між засіданнями

1
2
3
Підготуватись   до   звіту   про   виконання   програм
Члени МО
Члени МО
Провести моніторинг техніки читання.
Відвідування майстер-класу в НВК№12 Лагути Р.М.



                                     
                                   






 V засідання
Травень
№ з/п
                                 Зміст
Відпові-
дальні
1
Обмін  думками,   досвідом на тему : «Зв'язок між дошкільною та початковою освітою»
Чаговець Л.В.
2
Педагогічні посиденьки. Підсумки роботи ММО в поточному році.

3
Наслідки   перевірки   техніки   читання   учнів 1 класів(за результатами шк. моніторингів)
Сачко Н.Й.
4
Огляд новин методичної літератури з  теми «Підвищення техніки читання молодших школярів»
Поліщук Е.М.
                                               Робота між засіданнями

1

2
Працювати над урізноманітненням форм   індивіду­альної роботи з учнями
Подати рекомендації щодо роботи ММО на наступний навчальний рік.
Члени МО



  


ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ ПЕРШИХ КЛАСІВ 27 ЖОВТНЯ 2015 РОКУ
    




Заходи для підвищення фахової майстерності педагогів


  1.      Вивчення і аналіз навчальних програм, підручників, інструкцій та рекомендацій МОНУ, методичного кабінет
  2.      Діагностування педагогів з питань навчання і виховання з метою визначення напрямків діяльності.
 3.      Обговорення актуальних питань навчання і виховання. 
 4.      Вивчення досвіду колег інших шкіл міста вході відвідування відкритих уроків, співпраці у семінарах, творчих та динамічних групах. Впрвадження його в практику роботи.
 5.      Аналіз уроків, виховних заходів, результатів конкурсів.
 6.      Участь вчителів у місячниках, декадах передового педагогічного досвіду.
  7.      Участь у різних педагогічних конкурсах.
  8.      Ознайомлення з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури, фаховими періодичними виданнями.




















Напрямки роботи :
                         - вивчення і впровадження передового досвіду, нових технологій навчання;
-         узагальнення досвіду роботи педагогів ММО;
-         проведення відкритих уроків, Майстер-класів;
-         робота із самоосвіти вчителів;
-         підвищення кваліфікації педагогів;
-         робота з обдарованими учнями;
-         використання інтерактивної дошки, впровадження інформаційно-комп*ютерних технологій.

                           












Комментариев нет:

Отправить комментарий