СЕРПЕНЬ
№з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1
|
Аналіз роботи ММО за минулий навчальний рік.
|
Баранова В.О.
|
2
|
Виступ «Адекватна самооцінка, як показник особистісного
розвитку молодших школярів».
|
Недоступ Л.В.
|
3
|
Огляд новин методичної літератури, що порушують
розглянуті проблеми.
|
Лагута Р.М.
|
4
|
Основні критерії оцінювання знань учнів.
Рекомендації до першого уроку.
|
Баранова В.О.
Соколова І.М.
|
5
|
Затвердження плану роботи ММО на 2016-2017 н.р. та
графіку відкритих уроків.
|
|
Робота між засіданнями.
1.
Робота над
Державним стандартом.
2.
Опрацювати
методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу з
коментарем провідних фахівців.(Методичний посібник. Видавництво «Ранок», 2015)
3.
Підібрати
цікаві методики залучення учнів до читання.
ЖОВТЕНЬ
№з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1
|
Виступ «Плекаємо читачів».
|
Єрмакова О.М.
|
2
|
Обмін досвідом. Орфографічні навички набуваєм граючи.
|
Поліщук Е.М.
|
3
|
Тестування по темі Інтерактивні методи навчання»
|
Баранова В.О.
|
4
|
Експрес інформація за новинками психолого-педагогічної
літератури.
|
Лагута Р.М.
|
Робота між засіданнями.
1.
Перевірити
та проаналізувати вхідний диктант.
2.
Розробити
фрагменти уроку читання застосовуючи інтерактивний метод .(дидактична вправа
«Клаптикова ковдра»).
СІЧЕНЬ
№з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1
|
Виступ «Мозкова атака,як інтерактивний метод навчання».
|
Морозова Т.А.
|
2
|
Відвідування та обговорення Майстер-класу Чаговець Л.В.
|
Члени ММО
|
3
4
|
Про шляхи підвищення орфографічної грамотності .
Проект «Вчимося жити разом».
|
Члени ММО
Баранова В.О.
|
Робота між засіданнями.
Працювати над
урізноманітненням форм індивідуальної роботи з учнями.
БЕРЕЗЕНЬ
№з/п
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1
|
Виступ «Ненав’язливе навчання. Інтерактивні методи навчання,
як засіб розвитку мислення учнів».
|
Чаговець Л.В.
|
2
|
Огляд новин методичної літератури з теми «Підвищення
техніки читання молодших школярів».
|
Зерниченко А.В.
|
3
|
Педагогічні посиденьки.
Перший рік інклюзивної освіти.
Підсумки роботи ММО.
|
Баранова В.О.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий