четверг, 20 апреля 2017 г.

СЕРПЕНЬ
№з/п
Зміст
Відповідальні
1
Аналіз роботи ММО за минулий навчальний рік.
Баранова В.О.
2
Виступ «Адекватна самооцінка, як показник особистісного розвитку молодших школярів».
Недоступ Л.В.
3
Огляд новин методичної літератури, що порушують розглянуті проблеми.
Лагута Р.М.
4
Основні критерії оцінювання знань учнів.
Рекомендації до першого уроку.
Баранова В.О.
Соколова І.М.
5
Затвердження плану роботи ММО на 2016-2017 н.р. та графіку відкритих уроків.


Робота між засіданнями.
1.     Робота над Державним стандартом.
2.     Опрацювати методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу з коментарем провідних фахівців.(Методичний посібник. Видавництво «Ранок», 2015)
3.     Підібрати цікаві методики залучення учнів до читання.



ЖОВТЕНЬ
                                                                                                                                
№з/п
Зміст
Відповідальні
1
Виступ «Плекаємо читачів».
Єрмакова О.М.
2
Обмін досвідом. Орфографічні навички набуваєм граючи.
Поліщук Е.М.
3
Тестування по темі Інтерактивні методи навчання»
Баранова В.О.
4
Експрес інформація за новинками психолого-педагогічної літератури.
Лагута Р.М.

Робота між засіданнями.
1.     Перевірити та проаналізувати вхідний диктант.
2.     Розробити фрагменти уроку читання застосовуючи інтерактивний метод .(дидактична вправа «Клаптикова ковдра»).



СІЧЕНЬ
№з/п
Зміст
Відповідальні
1
Виступ «Мозкова атака,як інтерактивний метод навчання».
Морозова Т.А.
2
Відвідування та обговорення Майстер-класу Чаговець Л.В.
Члени ММО
3

4
Про шляхи підвищення орфографічної грамотності .

Проект «Вчимося жити разом».
Члени ММО

Баранова В.О.

Робота між засіданнями.
Працювати над урізноманітненням форм індивідуальної роботи з учнями.



БЕРЕЗЕНЬ

№з/п
Зміст
Відповідальні
1
Виступ «Ненав’язливе навчання. Інтерактивні методи навчання, як засіб розвитку мислення учнів».
Чаговець Л.В.
2
Огляд новин методичної літератури з теми «Підвищення техніки читання молодших школярів».
Зерниченко А.В.
3
Педагогічні посиденьки.
Перший рік інклюзивної освіти.
Підсумки роботи ММО.

Баранова В.О.


Комментариев нет:

Отправить комментарий